24/7 storingen en reparaties (CIS/CS)

De optimale klachtenafhandeling ontstaat door een abonnement  op de Complan Storingsdesk. (CS) De desk garandeert aanname en afhandeling van storingen gedurende 24 uur per dag, 365 dagen per jaar. In weekenden en tijdens feestdagen bent u verzekerd van een correcte aanname  en afhandeling van alle voorkomende urgente zaken. In geval van calamiteiten zoals molest, inbraak, brand, stormschade en wateroverlast is deze dienst een perfecte aanvulling op het klachtenmanagement. Als extra service kan onze Storingsdesk de verantwoordelijke functionarissen binnen uw organisatie mobiliseren. De Complan Storingsdesk staat garant voor een persoonlijke benadering, bewaking en afhandeling van uw storingen.

Voor reparaties, storingen en klachten is het Complan Informatie Systeem de ideale tool om online meldingen te maken en uit te laten voeren binnen de gestelde prioriteiten.

Het Complan Informatie Systeem is web-based , eenvoudig te bedienen en 24-uur per dag toegankelijk.